alta linea banner2

social FB social GOOGLE social INSTAGRAM social PINTEREST social TWITTER social YOUTUBE

Ta-Nea Agoras top-imageNEW

Νέα εποχή Coca-Cola... Καινοτομία, Συνεργασία, Σεβασμός στην κοινωνία και το περιβάλλον,  ευκαιρίες για όλους, με όραμα για ένα κοινό, καλύτερο μέλλον

Νέα εποχή Coca-Cola... Καινοτομία, Συνεργασία, Σεβασμός στην κοινωνία και το περιβάλλον, ευκαιρίες για όλους, με όραμα για ένα κοινό, καλύτερο μέλλον

Την Πέμπτη, 31 Μαΐου, η Coca-Cola παρουσίασε τη νέα, παγκόσμια στρατηγική της «Total Beverage Company» και πώς αυτή ξεδιπλώνεται στην Ελλάδα. Βλέπουμε λοιπόν, τη μεγαλύτερη εταιρεία αναψυκτικών να κάνει μια στροφή προς το περιβάλλον και την κοινωνική ευθύνη.

Με σεβασμό και ευθύνη στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον, η νέα στρατηγική δίνει έμφαση στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, για να προσφέρει στους καταναλωτές, όλων των ηλικιών, όλο και περισσότερες επιλογές και προϊόντα που κάνουν κάθε στιγμή της ημέρας τους πιο ευχάριστη και πιο απολαυστική. Συγκεκριμένα:
• Επεκτείνεται σε άλλες κατηγορίες, με οδηγό την καινοτομία και τις εξελισσόμενες επιθυμίες των καταναλωτών της.
• Ανανεώνει την κατηγορία των αναψυκτικών.
• Θέτει την καινοτομία ως βασικό μοχλό ανάπτυξης, δημιουργώντας επιλογές ειδικά για τις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών.
• Αναπτύσσεται θέτοντας στο επίκεντρο της στρατηγικής της την προσφορά στον άνθρωπο, στην κοινωνία και το περιβάλλον και δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τη χώρα.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης της κατηγορίας των αναψυκτικών, το 2018 λανσάρει στην Ελλάδα, Fanta πορτοκαλάδα, με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκάλι, Fanta πορτοκαλάδα και λεμονάδα Zero, χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, Sprite Zero Λεμόνι Μέντα, καθώς και δύο νέες γεύσεις Schweppes, με Λεμόνι και Μαστίχα-Μέντα, χωρίς ζάχαρη, γεύση εμπνευσμένη από την Ελλάδα και διαθέσιμη μόνο στη χώρα μας.

Επεκτείνεται σε νέες κατηγορίες, παρουσιάζοντας τη σειρά AdeΖ που σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας στην κατηγορία των ροφημάτων φυτικής προέλευσης, με θρεπτικές ιδιότητες. Η νέα σειρά διατίθεται με το πρωτοποριακό, 100% ανακυκλώσιμο μπουκάλι Plant Bottle, φτιαγμένο από 30% από φυτικά υλικά. Στον ίδιο άξονα, παρουσίασε πριν λίγους μήνες τη νέα σειρά Fuzetea, που συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού, από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά.

Στο ταξίδι αυτό, προς μία Total Beverage Company, οδικός χάρτης είναι η ανάπτυξη με σεβασμό και ευθύνη στον άνθρωπο, την κοινωνία, το περιβάλλον, με στόχο να επιδρά θετικά στις ζωές των ανθρώπων, να προστατεύει τον πλανήτη που όλοι μοιραζόμαστε και να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για έναν καλύτερο κόσμο, με ένα κοινό μέλλον για όλους
Για να το επιτύχει εστιάζει σε 4 περιοχές:
- Διαφύλαξη Υδάτινων Πόρων. Έχοντας αναλάβει παγκόσμια δέσμευση να επιστρέψει στη φύση και στις τοπικές κοινότητες το 100% του νερού που χρειάζεται για την παραγωγή των προϊόντων της, μέχρι το 2020, έχει ήδη ξεπεράσει το στόχο της, 4 χρόνια νωρίτερα, επιστρέφοντας το 115%. Στην Ελλάδα, υλοποιεί, με επιτυχία, εδώ και πολλά χρόνια, το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», που έχει συμβάλει ουσιαστικά στη μείωση του φαινομένου της λειψυδρίας, σε 32 ελληνικά νησιά.
- Το όραμα για έναν πλανήτη χωρίς απορρίμματα: Η παγκόσμια δέσμευση της Coca-Cola είναι, για κάθε συσκευασία που προωθεί στην αγορά, να συλλέγει και να ανακυκλώνει άλλη μία, μέχρι το 2030. Επιπρόσθετα, στοχεύει, οι συσκευασίες των προιόντων της να προέρχονται κατά μέσο όρο, από 50% ανακυκλωμένη ύλη, ενώ επενδύει στην ενίσχυση των υποδομών, στις τοπικές κοινωνίες, ώστε η ανακύκλωση να είναι προσβάσιμη σε όλους.
- Στήριξη των νέων και των γυναικών: Μέσα από προγράμματα που της Coca-Cola και Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Ελλάδα, όπως το Youth Empowered, αλλά και το Counting Stars, συμβάλλει στη δημιουργία προϋποθέσεων που οδηγούν στην αύξηση της απασχολησιμότητας των νέων όσο και της επιχειρηματικότητας των γυναικών.

Το συνολικό όραμα της εταιρείας παρουσιάστηκε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα ενώ οι πυλώνες, μέσω των οποίων το όραμα γίνεται πραγματικότητα αναπτύχθηκαν από την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και την κυρία Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Marketing της Cocа-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Στην ίδια εκδήλωση, ο κ. Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον μίλησε για την ανάπτυξη που σηματοδοτεί η νέα στρατηγική για την τοπική παραγωγή και τον τρόπο που υπηρετείται από τις επενδύσεις στη χώρα, και ιδιαίτερα από το Σχηματάρι mega-plant.

Τριπλός διαγωνισμός μαγειρικής, ζαχαροπλαστικής και bartending από την CretanFoodNews.gr

Τριπλός διαγωνισμός μαγειρικής, ζαχαροπλαστικής και bartending από την CretanFoodNews.gr

Μετά την πρώτη επιτυχημένη διοργάνωση του Παγκρήτιου Διαγωνισμού Μαγειρικής της Ηλεκτρονικής Γαστρονομικής Εφημερίδας CretanFoodNews.gr το καλοκαίρι του 2014, ο φετινός διαγωνισμός μαγειρικής μεγαλώνει και εμπλουτίζεται με διαγωνισμό ζαχαροπλαστικής αλλά και διαγωνισμό για bartenders (mixologists)!
Όλοι οι διαγωνισμοί θα πραγματοποιηθούν την ίδια ημέρα, την Κυριακή 5 Ιουλίου 2015 στο «bar restaurant Thalassa», στην περιοχή των Μαλίων. Η CretanFoodNews.gr θα δώσει τη δυνατότητα σε ερασιτέχνες μάγειρες και ζαχαροπλάστες να διεκδικήσουν από μια υποτροφία ενός έτους στη σχολή «Hotelier Education» για κάθε κατηγορία, καθώς και τη δυνατότητα σε επαγγελματίες bartenders να δημιουργήσουν τις εμπνεύσεις τους, διεκδικώντας ένα δωρεάν σεμινάριο στη σχολή «Genius in Gastronomy», όπου χορηγός αυτού του δώρου είναι η κάβα «ΟΙΝΟΤΕΚΑ».
Το πρόγραμμα ξεκινάει με τον διαγωνισμό Ζαχαροπλαστικής στις 10:00 π.μ., αμέσως μετά ακολουθεί ο διαγωνισμός Μαγειρικής στη 13:30 μ.μ. ενώ ολοκληρώνεται με τον διαγωνισμό bartending ο οποίος ξεκινάει στις 17:00 μ.μ.. Την εκδήλωση θα συντονίσει και θα παρουσιάσει η ραδιοφωνική παραγωγός και παρουσιάστρια Εβίτα Δημητριάδη, ενώ η βραδιά θα ολοκληρωθεί με ένα δυνατό After Party με πολλή μουσική και κέφι!
Η CretanFoodNews.gr προσκαλεί όλους τους «επίδοξους» μάγειρες, ζαχαροπλάστες και επαγγελματίες bartenders να δηλώσουν συμμετοχή στον διαγωνισμό μέχρι Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015. Τέλος προσκαλούμε όλους τους λάτρεις του καλού φαγητού, γλυκού και ποτού σε ένα γαστρονομικό ταξίδι γεμάτο φαντασία, δημιουργικότητα και ιδιαίτερες γεύσεις.
Περισσότερες πληροφορίες για τον διαγωνισμό, τους όρους συμμετοχής και τον τρόπο υποβολής αιτήσεων θα βρείτε στο www.cretanfoodnews.gr.
Ευχαριστούμε θερμά τους φορείς που ο διαγωνισμός τέθηκε υπό την αιγίδα τους, Περιφέρεια Κρήτης, Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης, Δήμος Χερσονήσου, Wines of Crete και Chef Club of Crete, καθώς και όλους τους χορηγούς που συμβάλλουν στην διοργάνωση. Η στήριξη τους σε κάθε μας βήμα είναι πολύτιμη και μας εμπνέει να συνεχίσουμε να δημιουργούμε.
Χορηγοί Επικοινωνίας: RodosFoodNews.gr, PrismaNews.gr, PrismaLife.gr, The Food and Leisure Guide, CretaLive.gr, Mirsini.gr, DinaNikolaou.gr, e-mesara.gr, fagi.gr
Ραδιοφωνικοί χορηγοί: Kiss fm 9,61, Music Club 105,8, Alpha News 106,2

Το πρώτο Mongo Sushi Spot άνοιξε στο Κολωνάκι

Το πρώτο Mongo Sushi Spot άνοιξε στο Κολωνάκι

Φρέσκο, γρήγορο και υγιεινό sushi για eat in ή take away
ΠΟΥ: Στο φιλόξενο ισόγειο της Σκουφά 51 στο Κολωνάκι. Εκεί δίνουμε το νέο ραντεβού με την κουλτούρα της ασιατικής κουζίνας, στο πρώτο μίας σειράς καταστημάτων αποκλειστικά με sushi, το καινούργιο «παιδί» της Mongo Sushi Spot που μετράει ήδη δέκα χρόνια ιδιαίτερα επιτυχημένης πορείας στο χώρο της μαζικής εστίασης ως συνώνυμο μίας ψαγμένης γαστρονομικής ποιότητας.
ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ: Για όλους και όλες τις ηλικίες! Είτε είναι λάτρεις του Sushi και της υγιεινής διατροφής, είτε ψάχνουν το εναλλακτικό στο γεύμα τους, όλοι έχουν τη δυνατότητα να διαλέξουν την αγαπημένη τους γεύση sushi, μέσα από μία γκάμα 40 επιλογών του πλούσιου μπουφέ (που θα ανανεώνεται κάθε μήνα!) του Mongo Sushi Spot αλλά και των έτοιμων πακέτων γευμάτων για take away, όπως είναι το California set, το Philly Kappa set, το Cooked set, το Sushi for two, το Salmon set, το Rainbow, η Chef's choice, το Tokyo Spirit και το Sushi Party για ένα πάρτι με sushi που θα μείνει αξέχαστο!
TI: Και τι δεν έχει αυτός ο μπουφές - "πανηγύρι" χρωμάτων και sushi γεύσεων: maki, inside out, sashimi (για τους μυημένους σουσάδες), gunkan με συνοδευτικά ginger, washabi και soya sauce, on the side salads (wakame, lemon prawns και edamame – ως ευφάνταστο συμπλήρωμα στις επιλογές σας σε sushi), καθώς και τρεις επιλογές σε σαλάτες (σολομού, τόνου και κάσιους). Οι γευστικές εκπλήξεις όμως δε σταματούν εδώ: στο Mongo Sushi Spot θα βρείτε μεγάλη ποικιλία από αναψυκτικά, το περίφημο Mongo Sake, αλλά και μπύρες από την Κίνα, την Ινδία και την Ταϋλάνδη, ενώ οι fan του γλυκού δεν θα μείνουν ασυγκίνητοι από τις δύο γλυκές sushi version, φράουλα-ακτινίδιο-πορτοκάλι με φύλλο σόγιας και λευκή σοκολάτα-φράουλα-τριμμένο μπισκότο!
ΠΟΤΕ: Απολαύστε το φρέσκο, υγιεινό sushi του Mongo Sushi Spot στα γρήγορα, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας: σε ένα διάλειμμα από το γραφείο, στη βόλτα για τα ψώνια, στην έξοδό σας με παρέα, σε ένα μινιμαλιστικό, φωτεινό χώρο – έργο των αρχιτεκτόνων της Urban Soul Project, όπου συνυπάρχουν ισορροπημένα το λευκό με το φούξια χρώμα και το ξύλο, ανοιχτό από τις 12 το μεσημέρι έως τις 12 το βράδυ.
ΠΟΣΟ: Στο Mongo Sushi Spot δεν υπάρχουν περιορισμοί, δεν υπάρχουν όρια! Μπορεί κάποιος να επιλέξει από την ποικιλία του ανοιχτού μπουφέ, από ένα τεμάχιο μέχρι όλα – όρεξη να έχει.
EXTRA TIP – My sushi: Αν κάποιος θέλει να φτιάξει το δικό του sushi, στο σπίτι, το Mongo Sushi Spot του... λύνει τα χέρια. Κάθε κατάστημα Mongo Sushi Spot είναι εφοδιασμένο με μεγάλη ποικιλία πρώτων υλών για ένα ξεχωριστό sushi γεύμα στο σπίτι: ρύζι, ξίδι, hori, bamboo mat και τα συνοδευτικά, wasabi, ginger, soya sauce και, φυσικά, τα κλασικά chopsticks!
Ετοιμαστείτε και για τα επόμενα Mongo Sushi Spot σε επιλεγμένες γωνιές της Αθήνας, με εύκολη πρόσβαση και την σφραγίδα ποιότητας της Mongo Sushi Spot.
Τώρα πια, όλες οι ώρες είναι Mongo Sushi Spot ώρες!

Disaronno Riserva

Disaronno Riserva

Ένα ultra-premium απόσταγμα, μοναδικό στον κόσμο
Το Disaronno, το διασημότερο Ιταλικό λικέρ στον κόσμο, παντρεύει τη μοναδική του γεύση με Σκωτσέζικο ουίσκι για να δημιουργήσει το Disaronno Riserva, ένα πραγματικά ξεχωριστό και πρωτοπόρο blend.
Πρόκειται για το αποτέλεσμα μιας καινοτόμου και ελκυστικής ιδέας του Augusto Reina, απόγονου της οικογένειας που δημιούργησε το Disaronno πριν από 500 χρόνια και Διευθύνοντα Συμβούλου της εταιρίας Ilva Saronno.
"Το Disaronno Riserva αποδεικνύει την τεχνογνωσία της Ilva Saronno, και συνδυάζει την παράδοση του Disaronno με τη γεύση του Scotch whisky. Η δημιουργία του Riserva είναι πολύ σημαντική για εμάς, καθώς αποτελεί την έκφραση της καινοτομίας, της αφοσίωσης και του πάθους που βάζουμε στα προϊόντα μας", δήλωσε ο κύριος Reina.
Το Disaronno και το οινοποιείο Duca di Salapatura ένωσαν την τεχνογνωσία, το πάθος και την εμπειρία τους, παντρεύοντας το Disaronno με Σκωτσέζικο ουίσκυ από τα Highlands και το Speyside μέσα σε δρύινα βαρέλια, που είχαν φιλοξενήσει προηγουμένως κρασί Marsala Reserve.
Στη συνέχεια άφησαν το blend να αναπαυθεί για έξι μήνες στις κάβες της οινοποιίας Cantine Florio, στην Μαρσάλα της Σικελίας.
Η εγγύτητα με την θάλασσα, σε συνδυασμό με την θερμοκρασία και την υγρασία των κελαριών είχαν σαν αποτέλεσμα το υπέροχο αυτό λικέρ.
Στην όψη θυμίζει ρευστό κεχριμπάρι, με αποχρώσεις ρουμπινένιες, ενώ το άρωμά του είναι θερμό και αισθησιακό, με σαφείς της επιρροές του malt whisky. Στο στόμα η αμυγδαλένια γλυκύτητα συνδυάζεται με νότες βανίλιας, αποξηραμένα φρούτα και πιπεράτες αποχρώσεις, αφήνοντας στο τέλος μια επίγευση από Μαδέρα.
Το Disaronno Riserva έχει διατεθεί παγκοσμίως σε περιορισμένη παραγωγή και στην Ελλάδα έχουν διατεθεί μόλις 40 φιάλες με εξαιρετική συλλεκτική αξία.

From Greece to the World

From Greece to the World

Διεθνής αέρας με γεύσεις και αρώματα Μεσογείου στο κέντρο της Αθήνας στον τελικό του Skinos Mediterranean Cocktails Challenge 2015!
Σε ένα μεγάλο, καλοκαιρινό party εξελίχθηκε ο τελικός του Skinos Mediterranean Cocktails Challenge 2015, στην εντυπωσιακή ταράτσα του 360° Cocktail Bar στο Μοναστηράκι.
Οι εννέα φιναλίστ bartenders, 5 από την Ελλάδα και 4 από Κύπρο, Λίβανο, Τουρκία και Ηνωμένο Βασίλειο, αναδείχθηκαν από παραπάνω από 230 συνολικά συμμετοχές και έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό με σκοπό να διεκδικήσουν τον τίτλο του νικητή του διαγωνισμού και το εισιτήριο για το κορυφαίο διεθνές cocktail event, «Tales of the Cocktail», στην Νέα Ορλεάνη.
Ειδικός καλεσμένος από το εξωτερικό ήταν ο διάσημος bartender Steve Schneider. O head bartender του διεθνούς φήμης cocktail bar Employees Only της Νέας Υόρκης, ήταν ένας από τους κριτές του μεγάλου τελικού μαζί με δύο από τους γνωστότερους Έλληνες bartenders: τον Σπύρο Πατσιαλό (www.huntingspirits.tv) και τον Δημήτρη Κιάκο (The Gin Joint).
Οι τρεις κριτές ανέδειξαν νικητή τον ταλαντούχο Αργύρη Βενιαμίν, bartender στο Noel, με το cocktail Orchard Crusta, στο οποίο μαεστρικά ένωσε το Skinos με χυμό φρέσκου λεμονιού, σιρόπι μελιού, Cynar και σπιτικό curd περγαμόντο.
Τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο επικοινωνιακός Λιβανέζος Kevin Haddad του Central Station της Βηρυτού με το Julab, μια μεσογειακή εκδοχή του κλασικού Julep, ενώ τρίτος ήταν ο Μάρκος Πρίφτης από το CV Distiller με το cocktail του, One Way Ticket.
Το εντυπωσιακό rooftop του 360° ήταν κατάμεστο από κόσμο που, απολαμβάνοντας δροσερά Skinos Tonic παρακολουθούσε τους διαγωνιζόμενους bartenders να δημιουργούν υπέροχα cocktails που μοσχοβολούσαν Μεσόγειο.
Στο 5o έτος της διοργάνωσής του ο διαγωνισμός Skinos Mediterranean Cocktails Challenge έχει γίνει πια θεσμός. Σκοπός του διαγωνισμού είναι η δημιουργία και προώθηση της κουλτούρας των Μεσογειακών κοκτείλς, σε διεθνές επίπεδο. Η φετινή διοργάνωση ανέβασε ακόμα πιο ψηλά τον πήχη καθώς αποτέλεσε ένα σημαντικό διεθνές γεγονός, με τον μεγάλο Τελικό της Αθήνας να είναι το αποκορύφωμα μιας πολύμηνης διαδικασίας προκριματικών και ημιτελικών, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λευκωσία, Βηρυτό, Κωνσταντινούπολη και Ηνωμένο Βασίλειο!

www.facebook.com/skinosmastihaspirit

Τέσσερα εύκολα καλοκαιρινά κοκτέιλ με αναψυκτικά Three Cents

Τέσσερα εύκολα καλοκαιρινά κοκτέιλ με αναψυκτικά Three Cents

Δώστε φρεσκάδα σε βραδιές με φίλους στην βεράντα και στα καλοκαιρινά σας πάρτι με easy to make και εντυπωσιακά κοκτέιλ που θα φτιάξετε εσείς για τους καλεσμένους σας! Τέσσερα κοκτέιλ, όλα έτοιμα με τρεις κινήσεις (πάγος, υλικά, γαρνιτούρα) με τα αναψυκτικά Three Cents να απογειώνουν την γεύση!

Three Cents Perfect Gin & Tonic
50ml τζιν, 120ml Three Cents Tonic Water, Μία φλούδα λεμονιού
Γεμίζουμε ένα highball ποτήρι (σωλήνα) με πάγο και μετά προσθέτουμε το τζιν και το τόνικ. Αναδεύουμε ελαφρώς και γαρνίρουμε με μία φλούδα λεμονιού.

Three Cents Paloma
50ml τεκίλα λευκή, 200ml Three Cents Grapefruit Soda
Βάζουμε αλάτι στο χείλος ενός highball ποτηριού (σωλήνα) και προσθέτουμε πάγο και τα υλικά. Αναδεύουμε ελαφρώς και γαρνίρουμε με μια φέτα από ροζ grapefruit ή από λεμόνι.

Three Cents Wine Spritzer
60ml λευκό κρασί από αρωματική ποικιλία (πχ. Μοσχοφίλερο) ή λευκό γλυκό βερμούτ, 100ml Three Cents Lemon Tonic

Γεμίζουμε ένα ποτήρι του κρασιού με πάγο και προσθέτουμε τα υλικά. Αναδεύουμε ελαφρώς και γαρνίρουμε με μία φέτα λεμονιού.

Three Cents Jamaican Mule
40ml παλαιωμένο ρούμι, 100ml Three Cents Ginger Beer, 2 φέτες lime
Γεμίζουμε ένα highball ποτήρι (σωλήνα) με πάγο. Ρίχνουμε μέσα τις φέτες του lime και τις πατάμε ελαφρώς ώστε να βγάλουν λίγο από τον χυμό τους. Προσθέτουμε το ρούμι και την Ginger Beer. Ιδανικά, προσθέτουμε και 2 dashes Aromatic Bitters.

 
newsl face