Νέα εποχή Coca-Cola... Καινοτομία, Συνεργασία, Σεβασμός στην κοινωνία και το περιβάλλον, ευκαιρίες για όλους, με όραμα για ένα κοινό, καλύτερο μέλλον
Την Πέμπτη, 31 Μαΐου, η Coca-Cola παρουσίασε τη νέα, παγκόσμια στρατηγική της «Total Beverage Company» και πώς αυτή ξεδιπλώνεται στην Ελλάδα. Βλέπουμε λοιπόν, τη μεγαλύτερη εταιρεία αναψυκτικών να κάνει μια στροφή προς το περιβάλλον και την κοινωνική ευθύνη.
Με σεβασμό και ευθύνη στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον, η νέα στρατηγική δίνει έμφαση στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, για να προσφέρει στους καταναλωτές, όλων των ηλικιών, όλο και περισσότερες επιλογές και προϊόντα που κάνουν κάθε στιγμή της ημέρας τους πιο ευχάριστη και πιο απολαυστική. Συγκεκριμένα:
• Επεκτείνεται σε άλλες κατηγορίες, με οδηγό την καινοτομία και τις εξελισσόμενες επιθυμίες των καταναλωτών της.
• Ανανεώνει την κατηγορία των αναψυκτικών.
• Θέτει την καινοτομία ως βασικό μοχλό ανάπτυξης, δημιουργώντας επιλογές ειδικά για τις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών.
• Αναπτύσσεται θέτοντας στο επίκεντρο της στρατηγικής της την προσφορά στον άνθρωπο, στην κοινωνία και το περιβάλλον και δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τη χώρα.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης της κατηγορίας των αναψυκτικών, το 2018 λανσάρει στην Ελλάδα, Fanta πορτοκαλάδα, με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκάλι, Fanta πορτοκαλάδα και λεμονάδα Zero, χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, Sprite Zero Λεμόνι Μέντα, καθώς και δύο νέες γεύσεις Schweppes, με Λεμόνι και Μαστίχα-Μέντα, χωρίς ζάχαρη, γεύση εμπνευσμένη από την Ελλάδα και διαθέσιμη μόνο στη χώρα μας.
Επεκτείνεται σε νέες κατηγορίες, παρουσιάζοντας τη σειρά AdeΖ που σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας στην κατηγορία των ροφημάτων φυτικής προέλευσης, με θρεπτικές ιδιότητες. Η νέα σειρά διατίθεται με το πρωτοποριακό, 100% ανακυκλώσιμο μπουκάλι Plant Bottle, φτιαγμένο από 30% από φυτικά υλικά. Στον ίδιο άξονα, παρουσίασε πριν λίγους μήνες τη νέα σειρά Fuzetea, που συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού, από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά.
Στο ταξίδι αυτό, προς μία Total Beverage Company, οδικός χάρτης είναι η ανάπτυξη με σεβασμό και ευθύνη στον άνθρωπο, την κοινωνία, το περιβάλλον, με στόχο να επιδρά θετικά στις ζωές των ανθρώπων, να προστατεύει τον πλανήτη που όλοι μοιραζόμαστε και να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για έναν καλύτερο κόσμο, με ένα κοινό μέλλον για όλους
Για να το επιτύχει εστιάζει σε 4 περιοχές:
- Διαφύλαξη Υδάτινων Πόρων. Έχοντας αναλάβει παγκόσμια δέσμευση να επιστρέψει στη φύση και στις τοπικές κοινότητες το 100% του νερού που χρειάζεται για την παραγωγή των προϊόντων της, μέχρι το 2020, έχει ήδη ξεπεράσει το στόχο της, 4 χρόνια νωρίτερα, επιστρέφοντας το 115%. Στην Ελλάδα, υλοποιεί, με επιτυχία, εδώ και πολλά χρόνια, το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», που έχει συμβάλει ουσιαστικά στη μείωση του φαινομένου της λειψυδρίας, σε 32 ελληνικά νησιά.
- Το όραμα για έναν πλανήτη χωρίς απορρίμματα: Η παγκόσμια δέσμευση της Coca-Cola είναι, για κάθε συσκευασία που προωθεί στην αγορά, να συλλέγει και να ανακυκλώνει άλλη μία, μέχρι το 2030. Επιπρόσθετα, στοχεύει, οι συσκευασίες των προιόντων της να προέρχονται κατά μέσο όρο, από 50% ανακυκλωμένη ύλη, ενώ επενδύει στην ενίσχυση των υποδομών, στις τοπικές κοινωνίες, ώστε η ανακύκλωση να είναι προσβάσιμη σε όλους.
- Στήριξη των νέων και των γυναικών: Μέσα από προγράμματα που της Coca-Cola και Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Ελλάδα, όπως το Youth Empowered, αλλά και το Counting Stars, συμβάλλει στη δημιουργία προϋποθέσεων που οδηγούν στην αύξηση της απασχολησιμότητας των νέων όσο και της επιχειρηματικότητας των γυναικών.
Το συνολικό όραμα της εταιρείας παρουσιάστηκε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα ενώ οι πυλώνες, μέσω των οποίων το όραμα γίνεται πραγματικότητα αναπτύχθηκαν από την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και την κυρία Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Marketing της Cocа-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Στην ίδια εκδήλωση, ο κ. Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον μίλησε για την ανάπτυξη που σηματοδοτεί η νέα στρατηγική για την τοπική παραγωγή και τον τρόπο που υπηρετείται από τις επενδύσεις στη χώρα, και ιδιαίτερα από το Σχηματάρι mega-plant.